Berichten over deontology

  1. Drie jaar na de lancering van de Influencer Marketing Guidelines door het Communicatiecentrum (JEP) en FeWeb is het tijd om deze aanbevelingen te evalueren. Zorgen deze Guidelines er voor dat commerciële posts duidelijk herkenbaar zijn voor de volgers? Welke feedback halen we uit de klachten bij de JEP? Zijn de regels eenvoudig genoeg voor een brede toepassing? 

    Lees meer over "FeWeb nodigt influencers, content creators en content agencies uit voor overleg over Influencer Marketing Guidelines"

    Tags:

  2. InfluencerMarketing_Website_article_300x200.png

    Samen met de Minister van Consumentenzaken Eva De Bleeker starten FeWeb en het Communicatie Centrum het overleg op om te komen tot vernieuwde Influencer Marketing Aanbevelingen. Meer transparantie in de commerciële relatie tussen de influencer en het merk alsook de bescherming van kinderen staan hierbij centraal.

    Lees meer over "Naar nieuwe Influencer Marketing Aanbevelingen"

    Tags:

Website created and supported by Starring Jane & Procurios
Sluiten